Sipariş Vermek İçin

29 Eylül 2013 Pazar

Fırında Peynirli Ekmekler

Yeniden merhaba!

Nefis kokulu,güzel bir kahvaltı gibisi yok değil mi? Ben de haftaiçi her sabah peynir ekmekle geçiştirdiğim kahvaltının acısı pazar günleri çıkarıyorum. 

Bugün  de salamlı ve rokalı,peynirli ekmekler yaptım. Basit,herkesin bildiği bir tarif belki fakat blogumda bulunsun istedim, yemek yapmaya yeni başlayanlar olabilir aramızda :) 



Malzemeler:
- 6 dilim kepekli/beyaz bayat ekmek
- 2 yumurta
- Bir küçük kase ufalanmış/rendelenmiş peynir(ben kaşar ve beyaz peynir kullandım.)
- Bir kaşık sıvıyağ, tuz, pulbiber

Üzeri için:
- 3 dilim salam
- Bir avuç roka

Yapılışı:
- Fırınımızı 200 dereceye ısıtalım. Ekmeklerimizi bir fırın tepsisine yerleştirelim.
- Bir kasede yumurtaları iyice çırpalım. Ufalanmış ve rendelenmiş peynirleri ekleyelim. Yağını, tuzunu ve biberini ilave edelim. İyice karıştıralım.
- Hazırladığımız ekmeklere bu harçtan bir-iki kaşık koyalım ve her yerine yaydıralım.
- Üzerlerini şerit şerit kesilmiş salam ve irice doğranmış rokayla süsleyelim.
- Isınmış fırında 10 dakika kızarana kadar pişirelim.
Afiyet olsun..
Herkese iyi haftalar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...